REKLAMA
REKLAMA

FRSiH 2016: Jest wiele do zrobienia w kwestii eksportu i promocji polskich alkoholi

www.portalspozywczy.pl 17 października 2016 17:35

Polski alkohol ma bogatą historię, ale ciągle jest wiele do zrobienia w kwestii eksportu i promocji naszych trunków za granicą – zaznaczył podczas FRSiH Leszek Wiwała, prezes Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy.

REKLAMA

Jak przyznał Wiwała, duzi producenci alkoholu skoncentrowani są na krajowym rynku, a mali chcieliby eksportować, ale jest jest to dla nich bardzo trudne. Nawet jeśli mają zamówienia z zagranicy, to ze względu na wysoki koszt zabezpieczenia nie są w stanie ich realizować.

Zdaniem Wiwały w tej branży brakuje m.in. systemu promocyjnego. Aby polski eksport znowu rósł, konieczną są rozmowy ze środowiskiem, akcje promocyjne na innych rynkach oraz wsparcie w zabezpieczeniach eksportowych.

Prelegent FRSiH podkreślił, że obecnie dla producentów najważniejsze jest, by wspólnie z administracją rządową wybrać od 4 do 6 perspektywicznych rynków, na których konsumpcja alkoholu będzie rosła. Do nich właśnie należałoby zastosować określone działania promocyjne. 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13208

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA