PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

FRSiH 2016: Jest wiele do zrobienia w kwestii eksportu i promocji polskich alkoholi

www.portalspozywczy.pl 17 października 2016 17:35

Polski alkohol ma bogatą historię, ale ciągle jest wiele do zrobienia w kwestii eksportu i promocji naszych trunków za granicą – zaznaczył podczas FRSiH Leszek Wiwała, prezes Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy.

Jak przyznał Wiwała, duzi producenci alkoholu skoncentrowani są na krajowym rynku, a mali chcieliby eksportować, ale jest jest to dla nich bardzo trudne. Nawet jeśli mają zamówienia z zagranicy, to ze względu na wysoki koszt zabezpieczenia nie są w stanie ich realizować.

Zdaniem Wiwały w tej branży brakuje m.in. systemu promocyjnego. Aby polski eksport znowu rósł, konieczną są rozmowy ze środowiskiem, akcje promocyjne na innych rynkach oraz wsparcie w zabezpieczeniach eksportowych.

Prelegent FRSiH podkreślił, że obecnie dla producentów najważniejsze jest, by wspólnie z administracją rządową wybrać od 4 do 6 perspektywicznych rynków, na których konsumpcja alkoholu będzie rosła. Do nich właśnie należałoby zastosować określone działania promocyjne. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11609

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane