FRSiH 2016: Sprzedawaj emocje zamiast produktów! Nowe wyzwania dla marketerów

www.portalspozywczy.pl 30 września 2016 11:33

Podczas tegorocznej IX edycji Forum Rynku Spożywczego i Handlu, które odbędzie się 17-18 października w Hotelu Sheraton w Warszawie, będzie miała miejsce debata "Sprzedawaj emocje zamiast produktów! – nowe wyzwania dla marketerów".

KLIKNIJ I JUŻ DZIŚ ZAREJESTRUJ SIĘ NA IX FORUM RYNKU SPOŻYWCZEGO I HANDLU!

Już 17 października w warszawskim hotelu Sheraton zbierzemy przy jednym stole konferencyjnym prezesów i dyrektorów znaczących firm spożywczych w Polsce. Uczestnicy sesji tematycznej "Sprzedawaj emocje zamiast produktów! – nowe wyzwania dla marketerów" porozmawiają m.in. o tym, czy i jak znana twarz wpływa na związanie konsumenta z produktem oraz o blogosferze jako miejscu, gdzie kształtuje się opinia o produkcie spożywczym.

Postaramy się uzyskać odpowiedzi na pytanie, czy wiedza z social media pozwala tworzyć spersonalizowaną ofertę. Tematami dyskusji będą również: etykieta - od informacji do promocji oraz opakowanie jako obietnica jakości i wartości marki.

Forum Rynku Spożywczego i Handlu to dwa dni debat, prezentacji, wystąpień ekspertów, wieczorna gala z wręczeniem prestiżowych nagród „Rynku Spożywczego” i certyfikatów „Dobry Produkt’ oraz doskonała okazja do networkingu i nieformalnych spotkań biznesowych.

Tradycyjnie Forum to miejsce wymiany wiedzy, doświadczeń i najlepszych praktyk pośród ponad 1000 przedstawicieli przemysłu rolno-spożywczego, sieci handlowych, hurtowników oraz dostawców usług logistycznych, marketingowych i technologicznych.

Zapraszamy do udziału!

KLIKNIJ PO WIĘCEJ INFORMACJI!

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11586

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane