FRSiH: Dyskonty zatrzymały pochód marek własnych

Autor: www.dlahandlu.pl 17 października 2016 16:55

Pochód marek własnych w Polsce został zahamowany m.in. przez największe sieci dyskontowych. One przecież zarabiają na produktach branżowych. To widać na półkach sklepowych. Konsumenci głosują portfelami a handel to widzi. Udział marek własnych już nie rośnie – mówił Jacek Migrała, dyrektor generalny Zott Polska podczas FRSiH.


 - Są sieci, które forsują marki własne, ale są to mniejsze podmioty. One tego trendu na zatrzymają. Marki brandowe w ciągu ostatnich kilku lat pokazały, że są w stanie dla handlu wygenerować wartość dodaną. Promocje organizowane w sieciach wynikają z walki między podmiotami na rynku, ale również z tego że marki brandowe zaczynają zyskiwać. Pamiętajmy jednak, że brand wymaga inwestycji – podsumował Jacek Migrała. 

IX Forum Rynku Spożywczego i Handlu to dwa dni debat, w tym 17 paneli dyskusyjnych, kilkadziesiąt wystąpień i prezentacji uznanych polityków, ekspertów, szefów firm i analityków, to także ok. 100 panelistów i ponad 1000 gości z kraju i zagranicy. 

W tym roku temat otwierającej debaty brzmi "Innowacje i jakość motorem sukcesu polskiej branży spożywczej". 

 

  • Britcom5 2016-10-17 21:43:24

    "Są sieci, które forsują marki własne, ale są to mniejsze podmioty" - czy LIDL to też mniejszy podmiot ? 70% przychodów to marki własne i format sprawdza się na całym świecie. To małe podmioty są zdane na brandy a strategia od promocji do promocji to żadna strategia.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12608

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane