REKLAMA
REKLAMA

FRSiH: Podczas negocjacji cenowych łatwiej bronić produktów brandowych

Autor: www.dlahandlu.pl 17 października 2016 16:59

Handel zawsze wykorzystuje sytuację, kiedy spada cena któregoś z surowców, aby uzyskać lepsze ceny od swoich dostawców. Łatwiej negocjować i bronić swojej pozycji, kiedy mamy w swoim portfolio produkty brandowe, nie marki własnej – mówili przedstawiciele branży mleczarskiej podczas FRSiH.

REKLAMA

Jacek Migrała, dyrektor generalny firmy Zott Polska potwierdził, że jedna z sieci handlowych jakiś czas temu zwróciła się do spółki z oficjalnym pismem ws. obniżenia cen. – W przekazach miękkich wiele firm ma takie oczekiwania. Przez 2 lata udało nam się utrzymać ceny i ich nie obniżać. Udało nam się przetrzymać ten trudny okres – mówił panelista.

 - Tego typu sytuacje były i występują zawsze, kiedy spada cena surowca. Każdy pretekst jest dobry. Jest jedna zasada - im mocniejsza marka, tym lepszy potencjał, aby bronić swojej pozycji.  Im więcej marek własnych w portfolio, tym pozycja jest słabsza – dodał Tomasz Głasek, dyrektor handlowy OSM Piątnica. Bogdan Woźniak, zastępca prezesa, Spółdzielnia Dostawców Mleka w Wieluniu, dodał, że to marka sprzedaje produkt. - Łatwiej broni się pozycji produktu brandowego – podsumował panelista. 

IX Forum Rynku Spożywczego i Handlu to dwa dni debat, w tym 17 paneli dyskusyjnych, kilkadziesiąt wystąpień i prezentacji uznanych polityków, ekspertów, szefów firm i analityków, to także ok. 100 panelistów i ponad 1000 gości z kraju i zagranicy. 

W tym roku temat otwierającej debaty brzmi "Innowacje i jakość motorem sukcesu polskiej branży spożywczej". 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4233

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA