REKLAMA
REKLAMA

FRSiH: Podkreślajmy pochodzenie polskich produktów

www.portalspozywczy.pl 17 października 2016 21:48

Polskie produkty muszą być dostępne za granicą wszelkimi sposobami. Każdy powinien dokładać swoją cegiełkę do promocji polskiego eksportu – przekonywał podczas FRSiH Jerzy Śledziewski, wiceprezes zarządu BGŻ BNP Paribas.

REKLAMA

Zdaniem przedstawiciela Banku BGŻ BNP Paribas za granicą z jednej strony dominuje przekonanie, że „dobre, bo z Polski”, z drugiej jednak widać brak wiedzy na temat polskich marek. Stajemy się potęgą eksportową, ale nie akcentujemy w wystarczającym stopniu pochodzenia naszych produktów. Tymczasem, według Śledziewskiego, bardzo ważne jest, by klienci wiedzieli, że kupowane przez nich produkty pochodzą właśnie z Polski.

Wiceprezes zarządu BGŻ BNP Paribas odniósł się także do CETA. Jak stwierdził, umowa rozpocznie wyścig, w którym  ważne będą m.in. jakość i marka.  Może to oznaczać szansę dla dobrych jakościowo produktów z Polski.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13514

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA