PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

FRSiH: Trend patriotyzmu konsumenckiego jest skorelowany z trendem prozdrowotnym

www.portalspozywczy.pl 21 października 2016 19:43

Trend patriotyzmu konsumenckiego jest skorelowany z trendem prozdrowotnym i jest to domena klienta zamożnego i wielkomiejskiego - mówił Piotr Trudnowski, członek zarządu Klubu Jagiellońskiego w trakcie debaty: "Handel odpowiada na trendy: patriotyzm zakupowy, zdrowa żywność, convenience" podczas IX Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

REKLAMA

– Uruchomiliśmy aplikację Pola, która sprawdza, czy produkt jest polski. Dziś mamy 300 tys. użytkowników i myślę, że trend patriotyzmu konsumenckiego będzie bardzo szybko rósł – mówił Piotr Trudnowski, członek zarządu Klubu Jagiellońskiego.

Dodał, że ten trend jest skorelowany z trendem prozdrowotnym i jest to domena klienta zamożnego i wielkomiejskiego. – Na przykład drogie soczki w fast foodach stylizowane są na produkty polskie, a nie zagraniczne.

- Nasza aplikacja została ciepło przyjęta w środowiskach wegetariańskich. Polski produkt jest utożsamiany ze zdrowym produktem – konsumenci uważają, że polskie produkty są bardziej naturalne – tłumaczył Piotr Trudnowski.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 16466

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA