Frucio reklamowany w kinach

Autor: dlahandlu.pl 18 maja 2011 13:59

W maju rusza kampania promocyjna marki Frucio - deserków owocowych produkowanych przez Stovit Group. Akcja potrwa do końca sierpnia i odbędzie się wybranych Multikinach na terenie całego kraju.

Akcja obejmie sześć Multikin - Bydgoszcz, Wrocław Pasaż, Poznań Malta, Poznań Stary Browar, Warszawa Targówek i Złote Tarasy. Przy okazji premier filmów dla dzieci, m.in. „Kung Fu Panda 2", „Auta 2" czy „Kubuś Puchatek", zostaną wyświetlone spoty reklamowe przedstawiające zabawnego, radosnego Wilczka Frucia. W hali głównej kin zostaną zlokalizowane standy reklamowe, przy których mali miłośnicy „Frucia" będą mogli spotkać swojego ulubieńca. Kampanię wspierać będą degustacje prowadzone na terenie kin.

Celem kampanii jest zwiększenie rozpoznawalności marki w grupach docelowych oraz skłonienie ich do spróbowania towaru. Kampania będzie wsparta działaniami PR.

Deserki owocowe „Frucio" to siedem owocowych smaków. Produkowane są na bazie świeżych, wyselekcjonowanych owoców jabłka, nie zawierają sztucznych barwników, aromatów i konserwantów. „Frucio" wzbogacony jest witaminą C, jest produktem bezglutenowym i niskokalorycznym.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11056

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane