PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Frugo odświeża logotyp, etykietę i hasło reklamowe

Autor: wirtualnemedia.pl 10 lipca 2015 10:47

Frugo odświeża logotyp, etykietę i hasło reklamowe Frugo w nowej oprawie graficznej, Fot. Foodcare

Napój Frugo (produkowany przez FoodCare) zyskał nową identyfikację wizualną i hasło przewodnie „Follow your colour”. Z początkiem lipca ruszyła kampania reklamowa marki - podają wirtualnemedia.pl.

Zmiana identyfikacji Frugo obejmuje odświeżenie logotypu i etykiet napoju oraz wprowadzenie nowego hasła głównego: „Follow your colour”.

Rebrandingiem marki zajęła się agencja Sieberthead. Opakowania w nowej oprawie pojawiły się w sprzedaży w maju. Jednocześnie oferta produktowa została rozszerzona o Frugo w półlitrowej butelce plastikowej oraz wodę Frugo Juicy Water o smaku cytryny i truskawki.

 Od początku lipca prowadzona jest kampania reklamowa pod hasłem „Frugolution”. Ma podkreślać buntowniczy, młodzieżowy charakter marki, dlatego w reklamach występują młode osoby wyrażające się na różne sposoby (ubrania, tatuaże, graffiti) poprzez kolory.

Nowa kampania obejmuje telewizję, internet, outdoor, punkty sprzedaży (materiały POS) oraz eventy. W telewizji spoty będą emitowane do połowy sierpnia.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11415

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 533212

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane