PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Frugo sentymentalnie: spoty sprzed lat w kampanii telewizyjnej

Autor: pr/www.dlahandlu.pl 9 maja 2012 09:57

7 maja ruszyła kampania telewizyjna marki Frugo. W kampanii zdecydowano się na wykorzystanie spotów sprzed kilkunastu lat, tzn. z czasów pierwszej kampanii telewizyjnej marki.

- Wykorzystanie starych spotów jest elementem spójnej strategii marki Frugo. Przywołując dwie spośród kilkunastu kultowych reklam telewizyjnych sprzed lat jednocześnie spełniamy życzenia fanów i nawiązujemy do korzeni marki - powiedziała Paulina Włodarska, Dyrektor Marketingu firmy FoodCare.

W kampanii obejrzeć można dwa najlepiej zapamiętane i ulubione spoty: „Siły natury" i „Kiosk". W pierwszym z nich młodzi ludzie jedzą owoce i strzelają z pestek do butelek. Spot kończy hasło „No to Frugo! Bezpieczne, bez pestek." W drugim spocie do rezleniwionych klientów podchodzi tytułowy kiosk - budka z owocami i warzywami. Towarzyszy mu hasło „Idź po Frugo zanim wyjdzie".

Kampania telewizyjna marki Frugo potrwa do 27 maja br. Media zakupił Mindshare, za uaktualnienie spotów (wymiana packshotów) odpowiadają domy produkcyjne Naive Films i Pro Production. Jeszcze w maju kampania marki Frugo zostanie rozszerzona o radio, internet i oudoor.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11517

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane