REKLAMA
REKLAMA

Fundusze zainwestowały 2 mln euro w program lojalnościowy ZenCard

Autor: dlahandlu.pl 25 czerwca 2015 12:13

Fundusze Experior Venture Fund oraz SpeedUp Group zainwestowały wspólnie 2 miliony euro w polską firmę ZenCard, czyli program lojalnościowy, który rozpoznaje konsumenta po numerze karty płatniczej i automatycznie przyznaje mu odpowiednią promocję.

REKLAMA

Sprzedawcy mogą za pośrednictwem ZenCard tworzyć programy lojalnościowe, którymi sami zarządzają i firmują własnym logo. System łączy dane o zakupach online i offline, dając sprzedawcom szerokie możliwości dopasowania promocji do zainteresowań klientów. Pomysłodawcami rozwiązania są Jarek Sygitowicz, Krzysztof Klimczak i Marek Rogoziński.
W spółkę zainwestowały wspólnie fundusze Experior Venture Fund oraz SpeedUp Group, który zainwestował w ZenCard już w 2013 roku. Pozyskany kapitał spółka planuje przeznaczyć głównie na ekspansję zagraniczną, z naciskiem na rynek brytyjski, a także na zwiększenie sprzedaży w Polsce. 
-ZenCard w prosty sposób łączy dane o transakcjach online i offline i świetnie odpowiada na potrzeby sprzedaży w modelu omnichannel  – mówi Kinga Stanisławska, partner zarządzający Experior Venture Fund.

ZenCard wdrożył swoją aplikację na terminalach płatniczych w sklepach Sport Guru oraz restauracji Varso Vie.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12967

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA