Fuzja na rynku usług dla e-commerce

Autor: dlahandlu.pl 17 maja 2011 08:27

Data Force Group, twórca Systemu Rekomendacyjnego Quartic i firma Divante zawiązały 13 maja firmę Quartic sp. z o.o., w której Divante objęło mniejszościowe udziały.

Produkt Quartic został wprowadzony na rynek niecały rok temu. Oferta Quartic adresowana jest głównie do liderów rynku, nie mniej spółka oferuje swoje rozwiązania również w sektorze MSP. Systemu rekomendacji Quartic używają już między innymi: Gratka.pl, Empik.com, Merlin.pl, Electroworld.pl, Playmobile.pl oraz szereg innych firm, działających w branży e-commerce.

System automatycznie gromadzi i analizuje informacje o zachowaniach klientów na witrynie. Na tej podstawie precyzyjnie poznaje ich potrzeby i preferencje zakupowe. Z obszernego katalogu produktów lub treści, Quartic przedstawia najlepszą dla klienta ofertę. W wypadku Empik.com konwersja z rekomendacji Quartic była o 30  proc. większa niż standardowa konwersja rejestrowana w sklepie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10546

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane