REKLAMA
REKLAMA

Galeria Jurajska: Poczynione inwestycje zwiększyły lojalność klientów

Autor: dlahandlu.pl 11 października 2016 10:00

- Jurajska konsekwentnie się zmienia. Zmiany jakie poczyniliśmy w ostatnich miesiącach zostały zauważone i docenione przez klientów, tym bardziej że wpłynęły one bezpośrednio na komfort zakupów. Dziś pierwsze efekty tego widzimy chociażby w rosnącej liczbie odwiedzających, czy w coraz większej lojalności naszego klienta - mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej w Częstochowie.

REKLAMA

Od kilku miesięcy Galeria Jurajska mocno inwestuje w siebie. Na początku roku zmodernizowano tam food court oraz oświetlenia parkingów, wymieniając je na oszczędzające energię LED-y. Galeria zainwestowała także w nowe oznaczenia pasażu, latem natomiast odświeżono elewację i tereny zielone wokół galerii. We wrześniu z kolei oddano do użytku nową strefę dydaktyczno-wypoczynkową z gigantycznym akwarium morskim. Na początku października z kolei uruchomiono specjalne toalety - dla dzieci i dla rodzin.

Procentują także zmiany w ofercie Galerii Jurajskiej. Od kilku lat centrum handlowe koncentruje się na rozwoju oferty w poszczególnych jej segmentach. Już dziś jest lokalnym liderem pod względem szerokości zarówno oferty modowej, jak również oferty wyposażenia wnętrz.

W 2015 roku w Jurajskiej otwarto aż 16 nowych salonów, w 2016 już 7, wśród nich m.in. Taranko, Ptak Moda, Italian Fashion, Fotojoker czy NC+. Spora grupa najemców zdecydowała się także w tym roku na powiększenie salonów m.in. CCC i Rossmann. Kolejne otwarcia planowane są na najbliższe tygodnie, w tym otwarcie studia fitness.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13514

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA