Galeria Jurajska stawia na klienta rodzinnego, który wydaje więcej i zostaje dłużej na zakupach

Autor: pr 15 lipca 2016 11:05

Rodziny z małymi dziećmi stają się coraz atrakcyjniejszymi klientami dla galerii handlowych. Powód? Znacznie szerzej wykorzystują ofertę centrum, wydają więcej i zostają dłużej na zakupach. Zabieganie o takiego klienta nie jest jednak łatwe, bo wymaga budowy specjalnej infrastruktury, a także zmian w ofercie galerii.

Galeria Jurajska od kilku miesięcy unowocześnia swoje wnętrza i zmienia ofertę, dopasowując ją do rodzin.

Galeria zainwestowała już m.in. w modernizację food court i odświeżenie wydzielonej i oznaczonej strefy rodzinnej z kącikiem dla dzieci. Ta część food court'u została doposażona w niskie stoliki  i krzesełka dla najmłodszych, a także w krzesła do karmienia niemowląt. W przestrzeni restauracyjnej powstała także nowa strefa wypoczynku z sofami i fotelami - wylicza centrum. - Nasze restauracje coraz częściej odwiedzane są przez rodziny. Naturalnym krokiem stało się więc podniesienie standardu i rozwinięcie tej części food-court, która powstała z myślą o najmłodszych. Okazją do tego była przebudowa całej strefy restauracyjnej, na jaką się zdecydowaliśmy na początku tego roku - mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.

Ale nie tylko w strefie food-court zachodzą zmiany. Jurajska zdecydowała się również na stworzenie dwóch oddzielonych od toalet pokoi rodzinnych. W nowych  pomieszczeniach znajdują się umywalki, przewijaki i siedziska, na których można dyskretnie nakarmić dziecko. Pokoje wyposażono także w kuchenki mikrofalowe i podgrzewacze do butelek. 

Pierwsze tego typu pomieszczenie już zostało oddane do użytku. Modernizacja czeka także toalety.  Na etapie projektowania są obecnie specjalne pomieszczenia WC dla dzieci i rodziców z dzieckiem - deklarują przedstawiciele centrum.- Udogodnienia dla rodzin, jakie wprowadzamy, są elementem większych prac modernizacyjnych, których celem jest ogólna poprawa komfortu robienia zakupów  w Galerii Jurajskiej. Część prac jest już za nami, mamy także sporo planów do realizacji w najbliższych miesiącach. Chcemy sprawić, że zakupy całej rodziny w naszym centrum będą jeszcze wygodniejsze. Rodzice nie będą musieli martwić się o to, gdzie przewinąć czy nakarmić dziecko - mówi Bugajczyk.

Unowocześnione toalety i food-court to nie jedyne udogodnienia, jakie centrum wprowadziło z myślą o rodzinach. Pod koniec zeszłego roku galeria odświeżyła i usprawniła cały system komunikacji, wprowadzając proste i czytelne oznaczenia alejek i kierunków.  Dzięki temu łatwiej trafić do windy, szybciej można także znaleźć sklep. Celem inwestycji była m.in. poprawa bezpieczeństwa, zwłaszcza najmłodszych przebywających w galerii. - Odświeżone oznaczenia mają nie tylko pomagać rodzicom w sprawnym poruszaniu się po centrum, są także narzędziem wykorzystywanym w sytuacji, kiedy np. dziecko zgubi się na zakupach - mówi dyrektor Galerii Jurajskiej.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12453

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane