Galeria Metropolia z 14 kolejnymi najemcami. W obiekcie ruszy franczyzowa Alma

Autor: dlahandlu.pl 13 października 2016 13:36

Otwierana w dn. 22-23 października br. gdańska Galeria Metropolia kończy proces komercjalizacji. Do grona nowych najemców dołączyło 14 marek, wśród których znalazły się m.in. sklepy odzieżowe, kawiarnie oraz punkty usługowe. Zgodnie z zapowiedziami firmy w obiekcie ruszy Alma w formacie franczyzowym.

Nowymi najemcami otwieranej w bieżącym miesiącu Galerii Metropolia będą sklepy odzieżowe z akcesoriami m.in. Best Brands, PDM odzież włoska, Lara Fabio oraz Pink Box, a także belgijska marka kategorii casual & luxury – J&JOY. Ponadto ofertę Galerii uzupełnią dwaj najemcy z branży modowej – Monnari i Green Point, pierwsza na rynku trójmiejskim kawiarnia Second Cup, lodziarnia Zielona Budka oraz Kolporter i UPC. Za komercjalizację odpowiadała firma Cushman&Wakefield.

Przedsiębiorstwo Budowlane Górski w Gdańsku-Wrzeszczu prowadzi projekt, który składa się m.in. z otwieranej w październiku br. Galerii Metropolia i hotelu sieci Focus ze 126 pokojami oraz centrum konferencyjnym. W sąsiedztwie obiektu w ramach osiedla Browar Gdański powstaje ponad 1000 mieszkań, a także 20 tys. m kw. powierzchni usługowo-rozrywkowej w Browarze Kulturalnym. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10821

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane