PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Galeria Pomorska z kompleksowym wdrożeniem beaconów

Autor: pr, dlahandlu.pl 29 maja 2015 09:29

Galeria Pomorska, jako pierwsze centrum w regionie wdrożyło, wspólnie z firmą Qpony.pl, technologię budowania relacji z klientami w oparciu o lokalizację. Infrastruktura wykorzystuje beacony krakowskiego start-upu Kontakt.io, które umożliwiają precyzyjną mikro-lokalizację. Komunikacja możliwa jest dzięki zasięgowi aplikacji Qpony- z której w całej Polsce korzysta ponad 250 000 użytkowników miesięcznie.

REKLAMA

W Galerii Pomorskiej system działa na 17 nadajnikach, które zostały rozmieszone w taki sposób, aby w każdej chwili klient był w zasięgu przynajmniej dwóch z nich.

Tylko w pierwszym tygodniu od implementacji użytkownicy będący w okolicy Galerii otrzymali 4637 notyfikacji na telefon z informacją o promocji -20% w KappAhl, dostępnej tylko w Galerii Pomorskiej. Codziennie około 700 klientów znajduje się w zasięgu beaconów. Informacje o bieżących ofertach w Galerii Pomorskiej trafiają do 15% z nich.

- Liczby te cały czas rosną również dzięki zaangażowaniu Galerii w popularyzację aplikacji Qpony, w której dostępne są wszystkie oferty rabatowe Galerii Pomorskiej. Budowanie zaangażowania klienta centrum i dostarczanie jemu wartości poprzez kanał mobilny jest częścią naszej długoterminowej strategii - mówi Izabella Knitter-Chmara, marketing manager Galerii Pomorskiej.

Galeria Pomorska jest trzecim centrum handlowym w Polsce, które zdecydowało się na wdrożenie technologii BLE i kolejnym, które postanowiło wykorzystać zasięg aplikacji Qpony.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 16108

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA