Galeria Raj: 25-proc. wzrost footfallu w 4 kwartale 2015 r.

Autor: pr 5 lutego 2016 09:26

Otwarcia takich sklepów jak: Bricomarché, Media Ekspert, Jysk czy Medicine spowodowały, że zlokalizowana w Dębicy Galeria Raj w IV kwartale 2015 roku odnotowała ponad 25% wzrost odwiedzalności klientów.

- Rekordowy wynik w 2015 roku zanotowaliśmy w grudniu. W tym miesiącu do galerii przyszło ponad 30% więcej klientów niż w ubiegłym roku. Stawiamy na wygodę odwiedzających nas osób – priorytetem jest udostępnienie klientom jak największej ilości usług i różnorodności artykułów pod jednym dachem. W 2016 roku planujemy wprowadzić kolejne marki. Reagujemy na zmieniający się rynek i systematycznie uatrakcyjniamy naszą ofertę handlową. Jednym z przykładów jest podpisana niedawno umowa najmu z siecią Martes Sport – mówi Joanna Bujak, menedżer ds. najmu IVS Grupy.

Mimo okresu sprzyjającego świątecznym zakupom, Experian FootFall Indeks Polska
w pierwszych tygodniach grudnia 2015 roku miał tendencję spadkową. Trend roczny  wskaźnika odwiedzalności utrzymywał się na prawie identycznym poziomie co w 2014 roku. Żaden z miesięcznych indeksów minionego roku nie osiągnął wyniku wyższego niż 10,7%. Niezbyt imponujące wyniki ogólnopolskiego wskaźnika FootFall są spowodowane nowymi kanałami dystrybucji np.: zwiększeniem popularności portali aukcyjnych, które błyskawicznie reagują na potrzeby konsumentów. Stabilny, choć niewielki, wzrost Indeksu to skutek bardzo dobrego zarządzania centrami handlowymi, cieszącymi się popularnością u klientów.

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10724

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane