Galeria Słoneczna wychodzi z inicjatywą, organizuje szkolenia dla personelu sklepów

Autor: dlahandlu.pl 19 czerwca 2012 10:28

Galeria Słoneczna w Radomiu zorganizowała szkolenie dotyczące technik sprzedaży i obsługi klienta dla personelu sklepów mieszczących się w centrum handlowym.


W ostatnim czasie odbyły się dwie dwudniowe sesje szkoleniowe, w których wzięło udział 30 pracowników z 14 sklepów. Głównym celem szkolenia było nabycie umiejętności wykorzystania technicznych możliwości sprzedażowych, by znacząco zwiększyć efektywność sprzedaży. Na szkoleniach poruszono najważniejsze kwestie związane ze skuteczną sprzedażą i obsługą klienta, takie jak efektywność komunikacyjna w rozmowach sprzedażowych i posprzedażowych oraz przy obsłudze klientów, identyfikacja potrzeb rozmówcy i uświadamianie potrzeb klientowi, prowadzenie poszczególnych etapów sprzedaży, standardy zachowań sprzedawcy, budowanie świadomości marki i pozytywnego wizerunku firmy poprzez określone postawy i zachowania czy radzenie sobie w trudnych sytuacjach.

Kolejne szkolenie odbędzie się jeszcze w czerwcu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10764

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane