PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Galeria Wileńska z nową nazwą i kampanią promocyjną

Autor: dlahandlu.pl 21 kwietnia 2015 13:58

W oczekiwaniu na uruchomienie II linii metra CH Warszawa Wileńska przeszło zmiany: powstała nowa strefa restauracyjna, oferta została poszerzona (m.in. o nowe marki i usługi), odświeżono też wystrój. Zwieńczeniem zmian jest nowa nazwa - Galeria Wileńska oraz nowa kampania wizerunkowa „Jestem z Pragi”.

Obiekt wzbogacił się o drogowskazy, totemy i plany interaktywne, jak również udogodnienia dla odwiedzających takie jak: strefa dla dzieci, strefy odpoczynku, pokój dla rodzica z dzieckiem. Wprowadzono również zmiany w wystroju, centrum zostało przemalowane i odświeżone.

Podnoszenie standardu obiektu związane jest z wprowadzeniem usług dla klientów: karty podarunkowej, karty lojalnościowej, profesjonalnej doradczyni zakupowej i punktu ładowania telefonów komórkowych.

Ponadto na parkingu uruchomione zostały specjalne miejsca rodzinne, miejsca dla seniorów, komplety stojaków rowerowych wraz ze stacyjkami napraw, miejsca ładowania samochodów elektrycznych, postoje dla motocykli.

W 2014 roku miała miejsce rozbudowa food courtu. Nowa przestrzeń restauracyjna w obiekcie jest przestronna i nowoczesna, w jej skład wchodzą: Amrit Kebab, Burger King, KFC, Pizza Dominium, McDonald’s i Thai Wok oraz sklep ze zdrową żywnością ORGANIC FARMA ZDROWIA.

Galeria Wileńska składa się z dwóch części: pierwsza to trzy poziomy galerii handlowej oraz znajdujące się nad nią dwa piętra powierzchni biurowej. W drugiej części mieści się hipermarket oraz trzypoziomowy parking dla klientów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11370

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane