REKLAMA
REKLAMA

„Gdyby Carlsberg robił … „ - nowa platforma komunikacyjna marki z kampanią telewizyjną

Autor: pr 18 stycznia 2016 12:33

Z początkiem roku, pod hasłem „Gdyby Carlsberg robił…”, ruszyła nowa platforma komunikacyjna marki. Jej zwiastunem jest spot telewizyjny „Gdyby Carlsberg robił salony fryzjerskie”.

REKLAMA

Kampania wystartowała na początku stycznia, a nowy, 30-sekundowy spot to jej pierwsza odsłona. Marka „puszcza w niej oko” do widzów, pokazując, że gdyby Carlsberg prowadził salon fryzjerski byłby to prawdopodobnie najlepszy salon, oferujący  prawdopodobnie najlepsze fryzury na świecie. Tym samym marka nawiązuje do legendarnego hasła „Prawdopodobnie najlepsze piwo na świecie” („Probably the best beer in the world”), które obowiązywało od 1975 do 2011 r. i do którego Carlsberg powrócił na początku ubiegłego roku.

Spot jest pierwszym z serii „Gdyby Carlsberg robił…” („If Carlsberg did…”). Kolejne odsłony kampanii można będzie oglądać przez cały 2016 r. Oprócz reklam telewizyjnych marka planuje realizację niestandardowych akcji specjalnych.

Koncepcję spotu przygotowała agencja 72 & Sunny NL B.V, a za zakup mediów na rynku polskim odpowiada dom mediowy PHD Media Direct. Spot będzie można zobaczyć w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz w Internecie.

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11549

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA