REKLAMA
REKLAMA

Gemini Park Tychy projektowany zgodnie z modelem omnichannel

Autor: dlahandlu.pl 8 września 2015 13:02

Gemini Park Tychy projektowany zgodnie z modelem omnichannel fot. Gemini Park

Najnowsza inwestycja Gemini Holding – Gemini Park Tychy – została zaprojektowana z myślą o sprzedaży wielokanałowej. Na etapie projektowym uwzględniono bowiem założenia modelu omnichannel.

REKLAMA

Współpracując z architektami i biurem projektowym firma uzgadnia, w których obszarach należy wdrożyć sprzedaż wielokanałową. Dzięki omnichannel m.in. klient po wejściu do sklepu stacjonarnego na ekranie swojego smartfona może zobaczyć spersonalizowaną, dostosowaną do swojego wieku lub płci ofertę marki. Strategia ułatwia także odbiór towarów zakupionych drogą internetową w sklepach stacjonarnych oraz oferuje możliwość skorzystania z wirtualnej przymierzalni. Ponadto klient stojąc przy manekinie ma również możliwość otrzymania informacji na temat oglądanej stylizacji, dzięki aplikacji na smartfona, która jednocześnie ułatwia zlokalizowanie zaprezentowanych ubrań na sklepowych półkach. Technologia omnichannel daje także sposobność do robienia zakupów online, będąc w kawiarni centrum handlowego, a następnie odbiór towarów w sklepie stacjonarnym. Idea wielokanałowego handlu gwarantuje konsumentom dużą swobodę i niezależność.
– Mimo, że omnichannel docelowo ma za zadanie służyć przede wszystkim klientom, jest to także rozwiązanie istotne dla najemców, które pomaga w dystrybucji produktów za pomocą różnych kanałów. Model wielokanałowy znacząco wpływa na zyski sprzedawców, którzy mogą połączyć sprzedaż stacjonarną oraz internetową, zyskując przy tym lojalność klientów – mówi Anna Malcharek, dyrektor zarządzający Gemini Holding.
Z danych raportu Forrester Research, który ukazał się pod koniec 2011 roku wynika, że prawie 50 proc. detalistów, którzy zdecydowali się na użycie strategii omnichannel, odnotowało wzrost przychodów. 

 W Gemini Park Tychy o powierzchni 36 tys. mkw., znajdzie się około 130 lokali handlowych, wśród których pojawią się zarówno znane marki, jak i lokalni przedsiębiorcy. Otwarcie zaplanowano na II kwartał 2017 roku.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13025

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA