PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Gemius: W reklamy online najchętniej klikają internauci w wieku 55 – 69 lat

Autor: wirtualnemedia.pl 5 października 2017 08:52

Według danych zebranych przez firmę Gemius w raporcie AdMonitor w krajach Europy Środkowo-Wschodniej w reklamy klikają najczęściej użytkownicy w wieku 45 – 69 lat. Polska mieści się w średniej wśród badanych krajów, na naszym ryku 35 procent odbiorców internetowych reklam to osoby pomiędzy 55 a 69 rokiem życia - podają Wirtualnemedia.pl.

Zgodnie z danymi zgromadzonymi przez Gemiusa osoby z wykształceniem średnim stanowią najliczniejsze grupy w populacji internautów w większości analizowanych krajów Europy Środkowo-Wschodniej. Jedynym rynkiem, na którym najwyższy odsetek wśród ogółu internautów stanowią studenci i absolwenci szkół wyższych (48 proc.) jest Ukraina. Udział kobiet i mężczyzn wśród środkowoeuropejskich internautów jest bliski podziału „pół na pół”.

W Polsce największy odsetek internautów (25 proc.) przypada na osoby w wieku pomiędzy 25 a 34 lata, najmniejszą grupę stanowią internauci z segmentu 55 – 69 lat (16 proc.).

Na większości rynków chętniej w reklamy online klikają osoby w wieku 45–54 i 55–69 lat. W Polsce najwyższy odsetek (35 proc.) internautów klikających w reklamy to osoby w wieku 55 – 69 lat. Najmniej chętnie reagują na internetowe reklamy użytkownicy w przedziale wiekowym pomiędzy 25 a 34 lata – do klikania w reklamy przyznaje się w tej grupie jedynie 9 proc. respondentów.

Czytaj więcej na: www.wirtualnemedia.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11458

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane