Gerber rozpoczyna kampanię dla mleka następnego Gerber 2 i 3

Autor: dlahandlu.pl 3 lutego 2012 09:59

W lutym 2012 roku Gerber rozpoczyna nową kampanię telewizyjną dla mleka następnego Gerber 2 i 3 przeznaczonego odpowiednio dla dzieci powyżej 6. miesiąca życia oraz dla maluchów, które ukończyły 12 miesięcy.

Emisja 10 sekundowego spotu reklamowego potrwa do 26 lutego 2012 roku.
- Przedstawiamy nowy program konsumencki: Satysfakcja gwarantowana albo zwrot pieniędzy! Jeśli mama kupi mleko następne Gerber 2 lub 3 dla swojego dziecka i nie będzie mu ono smakowało, zwrócimy jej pieniądze - mówi Beata Dziwulska, product manager w Nestlé Nutrition.
Kampania telewizyjna mleka następnego Gerber 2 i 3 obejmie takie stacje jak TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat, a także kanały tematyczne TVN, Polsat, Discovery, AtMedia, At Your Choice, AT Media At Kids.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11009

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane