PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Getfresh: W osobistej relacji z klientem robot jeszcze długo nie zastąpi człowieka

Autor: portalspozywczy.pl 22 października 2016 14:30

Nadal najważniejsze pod kątem sprzedaży jest dla nas to żeby nasz kierowca miał dobre relacje z pracownicami administracji w firmach i przekonywał je, żeby zamawiano więcej wody, bo np. będzie cieplej. Tego elementu przez robotykę nie zastąpimy jeszcze przez jakiś czas - mówił Przemysław Szmidt, prezes zarządu Getfresh Sp. z o.o. podczas sesji tematycznej "Przemysł spożywczy. Biznes 4.0 - nowe technologie czynnikiem konkurencyjności" w ramach IX Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

REKLAMA

Przemysław Szmidt zgodził się z tezą, że mamy obecnie do czynienia z przełomem technologicznym na miarę rewolucji przemysłowej w Anglii.

- Zmiany związane z IT i robotyką są wielkie i mogą zmienić cały sposób funkcjonowania organizacji. Nie potrafię sobie wyobrazić jak kiedyś takie firmy jak nasza mogły funkcjonować bez bardzo dobrej infrastruktury technologicznej. Nie chodzi o to, że wydobywamy wodę z głębi ziemi i w sposób nowoczesny ją rozlewamy, tylko że musimy tę wodę bardzo dobrze dostarczyć do naszych klientów. Jesteśmy współczesnymi woziwodami , którzy przy pomocy transportu rozwożą towar do punktów dystrybucyjnych w całym kraju, a następnie małe ciężarówki z napisem Dar Natury jeżdżą do naszych klientów - dodał.

Prezes zarządu Getfresh przyznał, że nowoczesne technologie w firmie obejmują zarówno przepływ towaru, jak i transakcje gotówkowe.

- Codziennie otrzymujemy raport o tym ile butelek zostało sprzedanych. Kontrolujemy ten proces w interwałach jednodniowych, podobnie jak przepływ gotówki. Dzisiaj dostałem np. informację, że wykonaliśmy 92 proc. budżetu z poprzedniego dnia. Mamy 50 tys. klientów oraz 100 tys. punktów do stawiania dużych butelek. Wiemy w każdej chwili ile tego mamy i ile rozwieźliśmy - dodał.

Według Szmidta największym wyzwaniem dla firmy pozostają relacje interpersonalne, które wymykają się nowoczesnym technologiom.

- Nadal najważniejsze jest to żeby kierowca-sprzedawca miał dobre relacje z paniami z administracji i przekonał je, żeby zamawiano więcej wody, bo np. będzie cieplej. Tego elementu przez robotykę nie zastąpimy jeszcze przez jakiś czas. W naszym biznesie, podobnie jak we wszystkich innych, element osobistej relacji jest bardzo ważny - dodał.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 16466

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA