PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Giacomo Conti będzie relokować część salonów, by wykorzystać potencjał marki

Autor: dlahandlu.pl 23 października 2014 13:19

Giacomo Conti podejmuje działania, mające na celu optymalizację sieci sprzedażowej marki. - Po ostatnich trzech latach intensywnego rozwoju, doszliśmy do momentu, gdy, aby w pełni wykorzystać potencjał rosnącej popularności marki, potrzebujemy większych lokali, mogących pomieścić bogatszy asortyment. W galeriach handlowych, w których pojawią się ku temu dogodne warunki, zamierzamy relokować nasze salony - mówi Magdalena Nowaczyk, specjalista ds. marketingu i PR Giacomo Conti.


- Drugą część rekomercjalizacji stanowić będzie zamknięcie punktów o niewystarczająco satysfakcjonujących wynikach i znalezienie w ich miejsce lepszych lokalizacji.
Obecnie pod szyldem Giacomo Conti funkcjonuje 45 salonów mody męskiej położonych w dużych i średnich miastach na terenie całej Polski. Ponad 80% z nich umiejscowionych jest w centrach handlowych. Na przestrzeni najbliższych miesięcy Giacomo Conti pojawi się w takich nowych punktach jak C.H. Rywal w Białej Podlaskiej, Galeria Sudeckia w Jeleniej Górze czy Factory Ursus w Warszawie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11364

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane