Global Cosmed podpisuje nowe kontrakty

Autor: dlahandlu.pl 17 stycznia 2013 13:00

- Upatrujemy dobrych perspektyw dla rozwoju Global Cosmed zarówno w rosnących wydatkach na kosmetyki i środki chemii gospodarczej, związanych ze zmianą nawyków higienicznych Polaków, jak i w przyroście liczby sklepów dyskontowych i drogeryjnych, które pozyskują klientów m.in. szeroką ofertą marek własnych - mówi Ewa Wójcikowska, prezes zarządu firmy Global Cosmed.


W 2012 roku firma podpisała umowę m.in. z siecią Polomarket na dostawy produktów chemicznych i kosmetycznych. - Największe podmioty są już naszymi klientami. Teraz zwracamy się w stronę mniejszych sieci. Jednak nasz pomysł na rozwój to nie tylko nowi partnerzy, ale także rozszerzanie współpracy z dotychczasowymi odbiorcami. Obecnie prowadzimy rozmowy z siecią Rossmann w Niemczech na dostawy dwóch nowych produktów do ich sklepów - informuje Ewa Wójcikowska.
Prezes zaznacza, że firma stara się dywersyfikować zarówno portfel klientów jak i produktów. - Kilka lat temu 70 proc. naszych zamówień realizowaliśmy dla dwóch największych klientów. Obecnie ich udział spadł do 40 proc. W ten sposób budujemy stabilny biznes. Jeżeli w jakieś sieci jesteśmy obecni z kilkoma produktami, utrata jednego z kontraktów nie jest dla szczególnie dotkliwa, bo z tym samym partnerem łączy nas jeszcze umowa na kilka innych produktów - wyjaśnia Ewa Wójcikowska.
Global Cosmed S.A. planuje pierwszą publiczną ofertę akcji. W pierwszym kwartale zamierza zadebiutować na rynku głównym GPW.
Według Eurostat, polskie rodziny na utrzymanie czystości wydają ponad dwukrotnie mniej, niż wynosi średnia unijna, co daje duży potencjał do dalszych wzrostów. Jednocześnie wg. GUS na przestrzeni lat 2006-2011 wydatki na środki higieny osobistej wzrosły o 27 proc.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11012

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane