REKLAMA
REKLAMA

Głównym beneficjentem zwiększonej sprzedaży piwa podczas Euro 2012 zostały sieci handlowe

www.portalspozywczy.pl 4 grudnia 2012 11:52

Zdaniem przedstawicieli Browaru Gontyniec sieci handlowe pozostały z ogromnymi zapasami piwa po nieudanym Euro 2012. Piwo to zalegało w sklepach do końca lata 2012 i powodowało mniejsze zamówienia z sieci handlowych.

REKLAMA

- Miniony kwartał cechowała wyprzedaż we wrześniu po bardzo niskich cenach przez dwóch czołowych producentów piwa pozostałości po zapasach Euro 2012. Niektóre sieci handlowe zostały zatowarowane olbrzymimi dostawami piwa po bardzo niskich cenach hurtowych. Spowodowało to znaczący spadek cen hurtowych pod koniec trzeciego kwartału w sytuacji, gdzie ceny i tak były niskie ze względu na dużą presję sprzedażową ze strony dominujących graczy rynkowych spowodowaną ich zaangażowaniem w działania związane z Euro 2012 - czytamy w raporcie spółki.

- Pod koniec trzeciego kwartału można stwierdzić, że zamieszanie rynkowe spowodowane Euro 2012 przyniosło niewielki punktowy wzrost sprzedaży piwa w miesiącach czerwiec-wrzesień, ale istotnie zmniejszyło rentowność tej sprzedaży. Głównym beneficjentem zwiększonej sprzedaży piwa zostały sieci handlowe, a nie browary, ani też nie klienci końcowi - podał Browar Gontyniec SA w dokumencie giełdowym.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12601

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA