Gobarto chce rozwijać sieć hurtowni

www.portalspozywczy.pl 10 kwietnia 2017 19:17

- Mamy jasny cel w strategii: chcemy pokryć całą Polskę żeby jako ogólnopolski dystrybutor optymalizować koszty logistyki, zapasów i pójść do odbiorców z ujednoliconą ofertą. Dlatego jesteśmy ciekawym partnerem dla dużych producentów w Polsce - mówią przedstawiciele Gobarto S.A.: Dariusz Formela, prezes zarządu i Rafał Oleszak, wiceprezes zarządu i dyrektor finansowy.

W 2016 r. Gobarto ukończyło inwestycję w zakładzie w Grąbkowie, gdzie poprawiono m.in. jakość chłodzenia. - Dzięki temu mamy lepszej jakości produkt, mniejsze ubytki, więcej towaru do handlu. Dochodzimy do poziomu stabilnej produkcji dobrej jakości, lepszej niż w latach poprzednich, co daje nam lepszą możliwość współpracy z zakładami przetwórczymi i z kanałem nowoczesnym, gdyż jesteśmy w stanie spełnić ich wymagania - dodał Dariusz Formela, prezes Gobarto.

Pod koniec 2015 r. Gobarto otworzyło hurtownię w Lublinie, a w 2016 r. w Gdańsku. Oprócz tego spółka dysponuje siecią tzw. cross-docków, czyli 5-6 mniejszych hurtowni w innych lokalizacjach.

- Drugi element to cały czas kurczący się kanał tradycyjny. Oceniamy, że obecnie stanowi on 25-30 proc. rynku spożywczego. W tym kanale widzimy spadek sprzedaży wędlin, które są coraz częściej kupowane w kanale nowoczesnym i dyskontowym. W kanale nowoczesnym mamy mięso, wędliny pakowane, plasterkowane czy stałowagowe a nie kupowane na wagę jak to dawniej bywało - dodał Formela.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10864

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane