Google będzie sprzedawał markom modowym wyniki wyszukiwań

Autor: wirtualnemedia.pl 28 kwietnia 2015 09:51

Koncern Google rozpoczął tworzenie raportów dotyczących popularności wyszukiwań dotyczących rynku odzieżowego. Chce wskazywać markom z tego segmentu dominujące trendy i artykuły, którymi najbardziej są zainteresowani internauci. - Chcemy być dla marek poważnym konsultantem, a nie tylko partnerem od sprzedawania reklam - podkreśla Lisa Green, szefowa działu mody i towarów luksusowych w Google - podały wirtualnemedia.pl

  1. Google udostępnił już pierwszy raport dotyczący trendów na rynku odzieżowym i modowym, sporządzony na podstawie danych pochodzących z wyszukiwarki firmy.

    Z opracowania można się dowiedzieć między innymi, że pomiędzy styczniem 2014 a 2015 r. zainteresowanie spódniczkami z tiulu wzrosło w USA o 34 proc, wśród nabywców spodni dresowych najlepiej widziane są przez klientów te z nadrukami, a od kilku lat do łask powracają spódniczki midi.

    Google ma dostarczać także markom bardziej wnikliwe analizy dotyczące między innymi miejsca zamieszkania internautów interesujących się w największym stopniu konkretnymi towarami oraz sezonowymi tendencjami związanymi z modą.

    Green przyznała, że Google współpracuje już z najbardziej znanymi markami modowymi, wśród których jest między innymi Calvin Klein, nad wykorzystaniem do planowania rynkowych działań danych zbieranych na bieżąco przez koncern z Mountain View.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12608

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane