Google z nową platformą analizującą zachowania konsumentów

Autor: dlahandlu.pl 15 marca 2016 15:52

Google z nową platformą analizującą zachowania konsumentów fot. shutterstock

Google udostępnia nową platformę analityczną, która integruje dane pochodzące z różnych źródeł i pokazuje, w jaki sposób klienci wyszukują produkty online i jak dokonują finalnego zakupu.

Google zaprojektowało nową platformę analityczną Google Analytics 360 Suite. Dzięki mobilnej wyszukiwarce, zwiększa się liczba wizyt na poszczególnych stronach, ale jednocześnie skróceniu ulega czas pobytu na każdej z nich. W związku z tym marketerzy muszą dostarczyć konsumentom użyteczną informację na temat produktu w krótkich momentach ich zaangażowania. 

Google Analytics 360 Suite pozwoli określić czy niektórzy klienci częściej kupują dany produkt niż pozostali oraz czy na stronę sklepu trafili dzięki wpisaniu zapytania w wyszukiwarkę Google. W kilku krokach można będzie następnie stworzyć kampanię AdWords kierowaną właśnie do tej grupy konsumentów i dostosowaną do ich potrzeb. 
Narzędzie umożliwi na przykład określenie, która reklama spowodowała największy wzrost sprzedaży lub która wersja strony internetowej okazała się najbardziej przyjazna dla użytkownika. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11048

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane