Gorąco Polecam Nowakowski wprowadza nowy koncept sklepu

Autor: dlahandlu.pl 19 sierpnia 2015 08:57

Gorąco Polecam Nowakowski wprowadza nowy koncept sklepu Nowe wnętrza placówek Gorąco Polecam Nowakowski (fot. KDesign)

Pracownia KDesign Architekci z Warszawy stworzyła nowy wizerunek placówek sieci piekarni Gorąco Polecam Nowakowski. Pierwsze sklepy w nowym koncepcie zostały uruchomione, m.in. przy ul. Domaniewskiej i w Atrium przy Al. Jana Pawła II w Warszawie. Kolejne przejdą zmiany wkrótce.

Jak informują Wioletta Serafin i Przemek Maziarz, architekci z pracownik KDesign Architekci nowy koncept sklepów został oparty na haśle “szczerość względem klienta”, dlatego sklep ma widoczne z ulicy zaplecze, na którym przygotowywane są świeże kanapki czy pieczywo do wypieku. – Zależało nam na tym, żeby klient mógł podejrzeć proces powstawania produktu, żeby widział, że przygotowuje się tu dobrej jakości pieczywo i kanapki ze świeżych produktów – wyjaśnia Wioletta Serafin. Naszym celem było także, żeby pieczywo zostało wyeksponowane na kontrastowym tle i stało się pierwszoplanowym bohaterem ekspozycji. Stąd lada i część ścian jest czarna, tak by stanowiły razem z dobrze dobranym światłem, właściwą oprawę dla chrupiącego chleba i bułek – dodaje Przemek Maziarz. Dodatkowo w sklepie znalazł się piec z białych kafli, który podkreśla bliskie związki sklepu z piekarnią. Właścicielom załeżało na podkreśleniu długoletniej tradycji i połączeniu jej z nowoczesnym wizerunkiem, stąd na ścianach sklepu znalazło się miejsce na informacje o historii marki i jej założycielach.
Logo sklepu zostało wpisane w czarne a nie czerwone tło tak jak dotychczas.
Gorąco Polecam Nowakowski to sieć 26 sklepów w Warszawie. Firma uruchomiła od początku roku trzy placówki.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11215

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane