„Gorący stół" nowym konceptem w sklepach Intermarché

Autor: dlahandlu.pl 3 lipca 2017 12:20

„Gorący stół" nowym konceptem w sklepach Intermarché fot. materiały prasowe

Klienci 200 sklepów sieci Intermarché mogą zakupić ciepły posiłek z tzw. ”gorącego stołu”. Koncept gastronomiczny sieci to odpowiedź na aktualne potrzeby konsumentów.

„Gorący stół” to stoisko gastronomiczne w sieci sklepów Intermarché, na którym można zakupić dania na ciepło. Klienci mogą skorzystać przede wszystkim z oferty podstawowej złożonej z mięsnych dań obiadowych. Część sklepów oferuje dodatkowo produkty garmażeryjne.

W podstawowej ofercie znajdziemy przede wszystkim dania mięsne, takie jak pieczona golonka, karkówka, czy potrawy z kurczaka. Sklepy wyposażone w część garmażeryjną proponują również pierogi, krokiety, naleśniki, sałatki, bigos, leczo i wiele innych dań.

– „Gorący stół” to odpowiedź na potrzeby klientów, którzy coraz częściej wolą kupić gotowy obiad, niż przyrządzać go samodzielnie w domu. Obecnie coraz bardziej cenimy sobie czas, zatem jedzenie na wynos okazuje się być świetnym wyborem – mówi Eliza Orepiuk-Szymura, Dyrektor Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów.

Grupa Muszkieterów jest zrzeszeniem 300 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. Sieć handlowa Grupy Muszkieterów liczy obecnie prawie 380 supermarketów Intermarché i Bricomarché. W Centrali Grupy w podpoznańskim Swadzimiu, w dwóch magazynach logistycznych oraz supermarketach zatrudnionych jest aktualnie 15 800 osób. Muszkieterowie są obecni w 4 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii oraz Portugalii.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,98

  • Śr

    3,56

  • Min

    2,38

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11439

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane