PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Góralki chcą poszerzyć grupę docelową o kobiety

Autor: dlahandlu.pl 19 października 2016 15:31


Marka Góralki zmieniła szatę graficzną i strategię komunikacji. Podkreśla w niej, że wafelki są dla każdego, zawsze i wszędzie.

REKLAMA

Góralki chcą być postrzegane jako nowoczesny brand dla całej rodziny, który wnosi do niej radość i optymizm. Marka rozszerza swoją komunikację na kobiety - nowoczesne matki, osoby starsze, przy zachowaniu dotychczasowych odbiorców, czyli dzieci i nastolatków.


Wprowadzenie nowej strategii poprzedziła kampania teaserowa w mediach społecznościowych. Moderator Facebooka przez tydzień zmieniał cover photo. Pięć razy publikował grafikę paczki, która była stopniowo rozrywana, dzięki czemu ukazywało się więcej Góralek w nowych opakowaniach. Na Instagramie pojawiła się seria filmów przedstawiających Góralkę, która porzuca stare opakowanie i wędruje w poszukiwaniu nowego.

Już niedługo na fanpage marki pojawi się komunikacja uwzględniająca bardziej dojrzałą grupę docelową. Na Instagramie będą wykorzystywane naturalne zdjęcia Góralek w różnorodnej scenografii. Do współpracy zostanie również zaangażowanych dwoje YouTuberów. To właśnie oni skierują ruch ze swoich kanałów na fanpage Góralek, na którym odbędzie się konkurs.7 listopada rozpocznie się konkurs.

Na potrzeby nowej komunikacji zostanie również przygotowana strona internetowa z elementami 3D przedstawiająca gamę smaków z dopasowanymi do nich historiami charakteryzującymi target. Poprzez połączenie każdego ze smaków z elementami kojarzącymi się z ludźmi w różnym wieku, marka zwraca uwagę na to, że Góralki mogą być konsumowane przez każdego, bez względu na wiek.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 16154

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 1145700

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA