Gra Monopoly wypromuje eventy w centrach handlowych

Autor: pr 20 sierpnia 2015 11:02

Gra Monopoly wypromuje eventy w centrach handlowych W Monopoly można zagrać w centrum handlowym, fot. mat.pras.

Agencja marketingu zintegrowanego Great Open House zakupiła od koncernu Hasbro licencję na wykorzystywanie gry Monopoly jako motywu przewodniego podczas publicznych eventów organizowanych dla galerii handlowych.

Pierwszym klientem agencji na tę usługę została ogólnopolska sieć centrów handlowych Atrium. Great Open House zorganizowała i przeprowadza właśnie w 4 centrach handlowych tej marki familijne imprezy z Monopoly w roli głównej, a równolegle także Mistrzostwa Polski w Monopoly.

– Klienci galerii handlowych znudzeni są już tradycyjnymi atrakcjami i dlatego chętnie pojawiają się na takich wydarzeniach jak event Monopoly. Już dziś wiemy, że w trakcie jednej z naszych wakacyjnych imprez footfall wzrósł o kilkadziesiąt procent w porównaniu do analogicznego weekendu sprzed roku - to dość obiecujący wynik. Z drugiej strony jest to wyraźny sygnał do poszukiwań kolejnych atrakcyjnych licencji do wykorzystania w dziale eventowym GOH – mówi Robert Kołodziejczyk, CEO agencji Great Open House.

Pierwsze imprezy organizowane przez Great Open House z licencją na Monopoly odbyły się w Pile (Atrium Kasztanowa) i w Koszalinie (Atrium Koszalin). Kolejne będą miały miejsce w Warszawie, już w najbliższe weekendy - 22 i 23 sierpnia w Atrium Reduta, a 29 i 30 sierpnia w Atrium Targówek.

Podczas wakacyjnych imprez z Monopoly w galeriach Atrium odbywają się także równolegle Mistrzostwa Polski w Monopoly.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10864

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane