Grand Prix - Alkohole Świata: polityka rabatowa sprawdza się w sprzedaży on-line

Autor: dlahandlu.pl 27 kwietnia 2010 09:48

Sklep internetowy Grand Prix - Alkohole Świata oferuje znaczne rabaty na wybrane produkty, zniżki sięgają nawet 50 proc. - To część naszej polityki cenowej, którą prowadzimy konsekwentnie od dwóch lat. Przynosi ona wymierne skutki - alkohole objęte najwyższym rabatem rotują najlepiej. Jesteśmy konkurencyjni również w porównaniu do supermarketów. Oferta sklepu on-line jest tańsza o około 10 proc. - wyjaśnia Monika Graf z działu marketingu.

Jej zdaniem sklep internetowy musi odpowiadać oczekiwaniom klientów. - Kupujący w sieci są przyzwyczajeni do niższych cen, wszelkich promocji i okazji. Lubią kupować tanio i wygodnie. Z supermarketami konkurujemy też szerokim asortymentem - można znaleźć u nas alkohole, które są rzadko dostępne w popularnych sieciach - dodaje przedstawicielka P.H.U. Dystrybucja, właściciela sklepów Grand Prix-Alkohole Świata.

P. H. U. Dystrybucja posiada również hurtownię. Istotnym elementem działalności firmy jest także import mocnych alkoholi i win. W ostatnim
czasie wznowiony został też eksport piwa na Zachód Europy. Firma dostarcza piwa różnych marek (między innymi Lech, Tyskie, Żywiec) na rynki Holandii, Anglii, Niemiec i Belgii.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11086

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane