Greenpeace: Lidl i Kaufland wprowadziły najlepsze zasady pozyskiwania ryb do sprzedaży

Autor: dlahandlu.pl 20 stycznia 2014 10:58

W tegorocznym rankingu Greenpeace dotyczącym sposób odpowiedzialnego pozyskiwania ryb najwyższe noty otrzymały sklepy sieci Kaufland i Lidl, które wprowadziły najlepsze zasady pozyskiwania produktów rybnych. Na końcu rankingu niezmiennie plasują się sieci Biedronka i Alma, które nie wdrożyły odpowiedzialnej polityki sprzedażowej. - Nasze wybory dokonywane w trakcie zakupów mogą wpłynąć na zmianę zachowania zarówno producentów, jak i sprzedawców. Jeżli nie zgadzamy się z prowadzeniem połowów, które skutkują niszczeniem morskich ekosystemów, mamy możliwość wyrażenia sprzeciwu - wyjaśnia Magdalena Figura, koordynatorka kampanii "Morza i Oceany" w polskim Greenpeace.

Ranking detalistów Greenpeace jest corocznym podsumowaniem strategii pozyskiwania produktóww rybnych przez największe sieci sprzedaży detalicznej. Po raz pierwszy ukazał się we wrześniu 2008 roku i wykazał dramatyczny brak odpowiedzialnych procedur. Przez 5 lat Greenpeace prowadził rozmowy z przedstawicielami dziewięciu największych sieci handlowych w Polsce i oceniał, które z nich kierują się w podejmowaniu decyzji również dobrem środowiska naturalnego i nie przyczyniają się do jeszcze większego przetrzebienia mórz i oceanów.
Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek

  • marcyśpyś 2015-04-29 20:27:27

    Trochę się zdziwiłam, bo nie wiedziałam że greeen peace też ogaria tematy dyskontów, jak dla mnie plus że są tak wszechstronni, no i dobrze płacą z tego co wiem z gowork.pl/opinie_czytaj,12117 tylko trzeba być wytrwałym

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11336

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane