PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Grodno poszerza sieć sprzedaży na Śląsku

Autor: pr 8 stycznia 2016 10:02

Firma Grodno powiększyła się o trzy nowe punkty handlowe zlokalizowane w Gliwicach, Świętochłowicach i Piekarach Śląskich. Obecnie posiada ich 50.

REKLAMA

Nowe lokalizacje to efekt podpisania umowy zakupu części przedsiębiorstwa z firmą Centropol S.J. z Gliwic. W jej efekcie zostały przejęte nie tylko lokale, ale i ich wyposażenie, towary oraz pracownicy.

W ocenie Grodna przejęte punkty mogą wygenerować kilka mln zł przychodów rocznie.

– Zgodnie ze strategią konsekwentnie rozbudowujemy sieć dystrybucji. Nowe punkty zlokalizowane w Gliwicach, Świętochłowicach i Piekarach Śląskich pozwolą umocnić pozycję Grodna w tym perspektywicznym regionie – podkreśla Andrzej Jurczak, prezes zarządu Grodno S.A.

Po transakcji – podpisanej 22 grudnia 2015 r. – sieć Grodna liczy 49 własnych punktów sprzedaży oraz 1 franczyzowy. Wszystkie zlokalizowane są w kluczowych miastach Polski, m.in. w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Gliwicach, Poznaniu, Wrocławiu.

Spółka stale inwestuje w rozwój sieci i asortymentu. W ostatnim roku spółka umocniła swoją pozycję na rynku rozwijając sieć sprzedaży o kolejne oddziały. W I półroczu roku obrotowego 2015/2016 firma uruchomiła dwa własne punkty sprzedaży oraz jeden franczyzowy. 

Grodno planuje także rozwój poprzez zwiększanie pozycji asortymentowych. Obecnie dysponuje asortymentem 31 tys. produktów. W szczególności spółka zamierza rozwijać ofertę dla przemysłu, nowoczesne oświetlenie LED, oświetlenie konsumenckie oraz fotowoltaikę.

9 października 2015 r. Grodno zadebiutowało na rynku głównym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 16151

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA