Grolsch wspiera sprzedaż konkursem i stawia na nietypową akcję

Autor: Marketing przy kawie 10 października 2014 10:07

Na ulicach Warszawy i Wrocławia pojawiły się kolorowe pianina. To element akcji „#ZaGrolschKultury" piwnej marki.

 

Pianina można oglądać i grać na nich m.in. na rynku Starego Miasta we Wrocławiu, przy Kinie Nowe Horyzonty czy przy warszawskim placu Zbawiciela. Będą one obecne w przestrzeni miejskiej przez najbliższe dwa tygodnie.

 

 

Każdy instrument to dzieło sztuki stworzone przez znanych artystów. Wygląd pianinom nadali m.in. fotograf i designer Justyna Buba Purzycka oraz Wiur i Foxy - autorzy kilku charakterystycznych murali w Gdyni, Zuzanna Rajewska - laureatka tegorocznej edycji konkursu Grolsch Bottle Art. Do realizacji projektu dołączyli również twórcy blogów „Dziewczyny nie płaczą" i „Kultura podwórka".

 

 

Wraz ze startem akcji ruszył konkurs, w którym do zdobycia są piwa Grolsch oraz 4 tys. złotych. By mieć szanse na nagrody, należy znaleźć jedno z pianin, zrobić zdjęcie lub nakręcić film i wrzucić materiał do Internetu, oznaczając hashtagiem #ZaGrolschKultury. Liczy się niekonwencjonalna kreacja, dla której instrumenty będą inspiracją. Konkurs trwa do 17 października.

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11686

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane