Grupa Ambra wprowadza Cydr Lubelski

Autor: produkty 18 czerwca 2013 09:18

Grupa Ambra wprowadza Cydr Lubelski

Ambra S.A. rozszerza swoje portfolio o kategorię cydrów, wprowadzając na rynek produkt o nazwie Cydr Lubelski o zawartości 4,5 alk. Celem pierwszego etapu działań marketingowych jest wsparcie sprzedaży produktów oraz budowanie świadomości całej kategorii, jak i marki wśród konsumentów.

Cydr Lubelski nie zawiera słodzików, nie jest także aromatyzowany, ani dodatkowo barwiony.

Produkty otrzymają szerokie wsparcie w punktach sprzedaży należących do kanału tradycyjnego, nowoczesnego, jak również w kanałach HoReCa. Systematyczny rozwój dystrybucji marki będzie możliwy dzięki długofalowym inwestycjom w programy budowania dystrybucji w sklepach detalicznych oraz  aktywnościom trade marketingowym. Pierwsza partia produktów została oznaczona „piramidkami", komunikującymi nowość i wszystkie atrybuty Cydru Lubelskiego. Dodatkowo wdrażane są obecnie standardy ekspozycyjne, integrujące cały szereg dedykowanych materiałów POS, jak m.in. ulotki, plakaty, cenówki, listwy cenowe, koszyczki do ekspozycji produktu z półki sklepowej.

Wprowadzeniu produktu na półki sklepowe, towarzyszy kampania reklamowa w prasie handlowej oraz wsparcie ze strony komunikacji PR.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Tomek 2015-08-09 19:48:38

    Polecam CYDR Lubelski smaczny i orzeźwiający no i co najważniejsze POLSKI !!!!

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11009

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane