Grupa Browary Regionalne Jakubiak uwarzyła piwa dla Żabki i Freshmarketu

Autor: dlahandlu.pl 4 marca 2015 14:10

Browar Bojanowo w lutym br. wprowadził do sprzedaży dwa nowe piwa: Bojan Szwejk - marka dedykowana sieci Żabka i Freshmarket oraz Bojan Maorys - żytnia IPA.

„Po raz pierwszy w historii Grupy BRJ zdecydowaliśmy się na produkcję piwa specjalnie dla wybranej sieci sprzedaży. Postawiliśmy na sklepy „Żabka" oraz „Freshmarket", które są blisko klienta. Daje nam to wyjątkową możliwość dotarcia do szerokiej grupy odbiorców i powiększenia naszej dystrybucji o kilka tysięcy punktów sprzedaży" - mówi Maciej Jakubiak - wiceprezes zarządu ds. dystrybucji w Grupie BRJ.

Bojan Szwejk jest piwem niefiltrowanym, zawiera 4,2 % alkoholu objętościowo oraz 10% ekstraktu wagowego. Do produkcji użyto dwóch odmian chmielu: żateckiego oraz magnum. Równolegle do Szwejka na rynku piwnym zadebiutował Bojan Maorys. Jest to piwo niefiltrowane, typu żytnie IPA. Bojan Maorys zawiera 5,5 % alkoholu objętościowo oraz 15 % ekstraktu wagowego. Do stworzenia tego piwa użyto 6 rodzajów słodu oraz 4 odmian chmielu: magnum, mosaic, kohatu oraz motueka.

Do Grupy BRJ należy 5 browarów z historią: Ciechan, Lwówek, Bojanowo, Tenczynek i Biskupiec.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12313

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane