REKLAMA
REKLAMA

Grupa CDRL notuje wzrost przychodów i rentowności

Autor: pr 13 maja 2016 09:09

Skonsolidowane przychody spółki CDRL w I kwartale 2016 r. wzrosły o 13,9%, a zysk netto o 19,8%.

REKLAMA

Przychody Grupy CDRL w I kwartale 2016 r. wyniosły 42,06 mln zł wobec 37,80 mln zł przed rokiem. Skonsolidowany zysk netto wzrósł w tym okresie do 872 tys. zł wobec 728 tys. zł rok wcześniej.

- Intensywne działania w internecie, rozsądna i zaplanowana rozbudowa sieci sprzedaży, dobrze przyjęte kolekcje i utrzymywanie dyscypliny kosztowej to kluczowe czynniki, dzięki którym CDRL utrzymuje wzrosty, nawet w trudnych warunkach rynkowych – powiedział prezes Marek Dworczak.

Na uwagę zasługuje wzrost efektywności sprzedaży. Rentowność sprzedaży w okresie styczeń – marzec 2016 r. wyniosła 1,93% wobec 1,84% w poprzednim roku.

- W naszej branży I kwartał nie jest najważniejszy jeśli chodzi o wynik całoroczny, jesteśmy jednak zadowoleni z tych trzech miesięcy. Osiągnięte wyniki są zgodne z naszymi oczekiwaniami oraz założeniami – dodał wiceprezes Tomasz Przybyła.

Na koniec marca sieć Coccodrillo liczyła 446 punktów sprzedaży. Oznacza to wzrost o 73 sklepy (20 proc.) w stosunku do stanu sprzed roku. Spółka posiadała 233 sklepy o łącznej powierzchni 16.271 m.kw. w Polsce, 126 sklepów o łącznej powierzchni 5.818 m.kw. w innych krajach Unii Europejskiej i 87 punktów handlowych poza UE.

Marka Coccodrillo jest obecna na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach jak Chiny, Brazylia, czy Arabia Saudyjska.

 

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12558

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA