Grupa HubStyle zanotowała prawie czterokrotny wzrost sprzedaży odzieży w czerwcu

Autor: pr 7 lipca 2016 09:31

Przychody Grupy HubStyle, właściciela marek odzieżowych, w czerwcu w segmencie sprzedaży odzieży wyniosły 1 311 tys. zł - oznacza to prawie czterokrotny wzrost w ujęciu rok do roku.

W czerwcu przychody ze sprzedaży w segmencie modowym HubStyle SA, do którego zalicza się m.in. Sugarfree Sp. z o.o. oraz New Fashion Brand Sp. z o.o., wyniosły 1 311 tys. zł, co oznacza wzrost o około 270 proc., w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku, oraz 23 proc. względem maja 2016 r.

- Osiągnięty poziom sprzedaży pokazuje, że realizujemy przyjętą strategię. Cieszy nas, że sprzedaż w czerwcu odbywała się na wysokiej marży, co pokazuje atrakcyjność naszych produktów -  powiedziała Monika Englicht, Prezes Zarządu HubStyle SA. - Największy udział we wzroście ma nasza najbardziej dojrzała marka, czyli Sugarfree, ale również nasze nowe koncepty poprawiają swoje wyniki - dodała Prezes.

Istotny wzrost sprzedaży to zasługa dobrej dynamiki sprzedaży odzieży przez sklepy internetowe,
a także rozpoczęcie autorskich projektów z blogerkami.

Spółka podała również dane dotyczące przychodów wygenerowanych w segmencie
e-commerce, do którego zaliczana jest spółka Nokaut.pl - dostawca kontentu ecommerce’owego.  W czerwcu wyniosły one 656 tys. zł i były praktycznie na tym samym poziomie, co rok wcześniej.

Wstępne skonsolidowane przychody netto ze sprzedaży osiągnięte w czerwcu 2016 roku przez Grupę Kapitałową HubStyle wyniosły około 1 966 tys. zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w czerwcu 2015 roku o około 93%.

 

 

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12313

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane