REKLAMA
REKLAMA

Grupa Kolter stawia na galerie i rozwój kanałów e-commerce

Autor: pr/dlahandlu.pl 27 maja 2014 09:15

Z końcem maja we wrocławskiej galerii handlowej Magnolia Park otwarty został oficjalny salon firmowy sieci Hobby4Men.com. Właściciel marki - polska grupa Kolter - zapowiada, że do końca roku otworzy kolejne 2-3 sklepy w galeriach zlokalizowanych w największych miastach kraju. Równocześnie firma stawia na dalszy rozwój sklepu internetowego Hobby4Men.com, co ma zapewnić jej zachowanie synergii działań online i offline.

REKLAMA
Do tej pory sklepy Hobby4Men.com, których oferta skierowana jest głównie do aktywnych mężczyzn, można było znaleźć w dwóch w galeriach handlowych - w Częstochowie oraz Kielcach. Pod koniec maja otwarto nowy salon, pierwszy na Dolnym Śląsku (w centrum handlowym Magnolia Park). Grupa Kolter planuje dalej rozszerzać obecność sieci w galeriach handlowych.

Firma zamierza też wejść z marką Hobby4Men.com na rynek franczyzowy. Szczegóły dotyczące swojego programu franczyzowego przedstawić ma w III kwartale bieżącego roku.

Firma Kolter została założona w 1991 r. Od ponad 20 lat jest liderem sprzedaży hurtowej i detalicznej artykułów strzeleckich oraz obronnych, niewymagających posiadania zezwolenia. W skład grupy wchodzą m.in. sklepy sieci Broń.pl i Hobby4Men.com.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4835

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA