REKLAMA
REKLAMA

Grupa LEW inwestuje w mobilne kanały sprzedaży

Autor: www.dlahandlu.pl 14 listopada 2013 14:23

Grupa „LEW'', będąca dostawcą doładowań telefonicznych i płatności kartowych, inwestuje w mobilne kanały sprzedaży. Grupa przejęła portal doładowania.pl oraz stała się znacznym udziałowcem MPay S.A. Uzupełnieniem oferty Grupy jest rozwój sieci franczyzowej Dobrych Punktów Finansowych, integrujących w sobie usługi Grupy.

REKLAMA

- Wykorzystujemy bieżące trendy na rynku do dywersyfikacji kanałów sprzedaży. Intensywnie stawiamy na kanał internetowy i mobilny. Stąd akwizycje, które mają zapewnić nam znaczącą ekspozycję B2C. Zarówno doładowania.pl jak i MPay S.A. to dla nas dopełnienie dotychczasowej oferty i liczne synergie, które planujemy osiągnąć - powiedział Andrzej Basiak, prezes zarządu Grupy „LEW".

- Obserwujemy dynamiczny wzrost sprzedaży naszych usług w kanale e-commerce, a ostatnie przejęcia zwiększają znacznie skalę naszego biznesu i pozwalają nam na sprzedaż nowych usług, w tym płatności mobilnych- dodaje Andrzej Basiak.

Firma zakupiła domenę doladowania.pl, która posiada ponad 100 tys. odsłon miesięcznie. Oferuje doładowanie konta telefonu przez Internet lub wykorzystując aplikację mobilną. Obecnie firma prowadzi rebranding strony, której start w nowej odsłonie planowany jest na najbliższe tygodnie.
Ponadto Grupa LEW od 1 września br. jest właścicielem franczyzowej sieci Dobrych Punktów Finansowych, która obecnie liczy 117 punktów obsługi klienta. DPF umożliwia klientom ostatecznym płatność za rachunki bieżące (np. woda, telekomunikacja, telewizja, etc.) i przekazy pieniężne. Ponadto w Dobrych Punktach Finansowych klienci mogą dokonywać zakupu m.in.: doładowań  pre-paid i kart startowych wszystkich operatorów telefonii komórkowej, międzynarodowych przekazów pieniężnych oraz ubezpieczeń. Wkrótce zostanie uruchomione pośrednictwo w sprzedaży taniej energii elektrycznej i produktów kredytowych.

Grupa LEW prowadzi swoją działalność na terenie całego kraju. W ramach marki Dobry Punkt posiada ponad 10 000 terminali zlokalizowanych w całej Polsce, a co 1 sekundę realizuje na nich transakcje dla usług doładowań telefonów pre-paid oraz płatności rachunków. W 2012 roku Grupa sprzedała: ok. 15 mln sztuk doładowań elektronicznych, 8 mln sztuk kart zdrapek oraz 550 tys. sztuk starterów, a łączny przychód firmy ze sprzedaży wyniósł w ub. roku 295 mln zł.
Grupa LEW jest partnerem wszystkich obecnych na rynku operatorów telefonii komórkowej, a jej najwięksi klienci to, m.in. Eko Holding, Pepco, RTV-EURO-AGD, Nasz Sklep, Piotr i Paweł, Polskie Sklepy Razem, sklepy Społem, hurtownie FMCG oraz wiele innych.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12425

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA