Grupa Media-Saturn rozwija sprzedaż marek własnych

Property News 6 listopada 2013 10:36

Grupa Media-Saturn, do której należą sklepy Media Markt i Saturn wprowadziła do sprzedaży w swoich marketach segment marek własnych dokładnie trzy lata temu. Od tego czasu koncern odnotowuje stały wzrost zainteresowania artykułami typu private label.

Jak zapewniają przedstawiciele firmy, obecność marek własnych przekłada się na wprowadzanie przez sieć coraz szerszej oferty produktów. Łącznie jest to już kilkaset takich urządzeń.
- Wzrost popularności marek własnych oraz analiza potrzeb konsumentów w branży elektroniki użytkowej spowodowały, że również w holdingu Media Saturn powstała idea oferowania produktów we wszystkich segmentach cenowych. Proponujemy urządzenia w cenie niższej niż ich rynkowe odpowiedniki, przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej jakości. Są one doskonałą ofertą dla klientów dysponujących mniejszym budżetem, ale stawiających duże wymagania względem niezawodności sprzętu, a także jego wyglądu - mówi Ireneusz Zygmunt, dyrektor działu zakupu Media Saturn Holding Polska Sp. z o.o.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11586

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane