Grupa MPT planuje pogłębioną integrację

Autor: Wiadomości Handlowe 14 czerwca 2012 09:08

Właściciele 9 hurtowni zrzeszonych w Grupie MPT uważają, że w nowych warunkach rynkowych konieczna jest głębsza integracja ich przedsiębiorstw. Trwają już prace nad wdrożeniem nowych rozwiązań systemowych, bez których nie może być mowy o pogłębionej integracji - informują Wiadomości Handlowe.

Kształt tej integracji wciąż jest jednak sprawą otwartą. Jak podkreśla Tomasz Śpiewak, prezes zarządu i dyrektor handlowy Grupy MPT, podstawowym zadaniem grupy jest dawanie hurtowniom narzędzi umożliwiających im sprawniejsze funkcjonowanie. Dotyczy to nie tylko centralnych zakupów określonych kategorii produktów, lecz także podejmowania wspólnych działań o charakterze marketingowym i sprzedażowym. Grupa wydaje wspólną gazetkę promocyjną dla swoich dystrybutorów. Przy udziale producentów przygotowywane są działania promocyjne i systemy wspierania sprzedaży.

Potencjał zakupowy MPT w dużej mierze zależy od zrzeszonych w grupie członków, a zainteresowanie współpracą ze strony hurtowni jest duże. Nie oznacza to jednak, że organizacja będzie się powiększać automatycznie. Nie wszyscy chętni będą się mogli przyłączyć. Tomasz Śpiewak przewiduje jednak, że do końca roku sukcesem zakończą się negocjacje z kolejnymi znaczącymi hurtowniami - czytamy w Wiadomościach Handlowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11086

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane