Grupa Muszkieterów chce przeznaczać na rozwój 100 mln euro rocznie

www.portalspozywczy.pl 26 czerwca 2013 15:19

Strategia cenowa Grupy Muszkieterów nie wpłynie na ograniczenie poziomu inwestycji. Grupa chce przeznaczać na rozwój 100 mln euro rocznie - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Marek Feruga, prezes Grupy Muszkieterów.

W tym roku grupa planuje otworzyć 30 sklepów Intermarche i Bricomarche w Polsce oraz dalszy rozwój własnej sieci stacji benzynowych przy supermarketach.

- Strategia cenowa nie wpłynie negatywnie na poziom naszych inwestycji. Absolutnie nie chcemy zmniejszać wydatków na ekspansję, a wręcz odwrotnie, chcemy przeznaczać około 100 mln euro rocznie na inwestycje i rozwój naszych sieci w Polsce - powiedział serwisowi portalspozywczy.pl Feruga.

- 100 mln euro przeznaczymy na zakup terenów inwestycyjnych, ale też budowę nowych sklepów - dodał.

Powiedział, że w 2013 roku grupa planuje otwarcie 30 nowych sklepów Intermarché i Bricomarché.

- Posiadamy kilka ciekawych pomysłów dotyczących samego konceptu, jak i lokalizacji pod nowe sklepy. Kilka takich nowych rozwiązań jest w fazie negocjacji. Rozmawiamy np. z deweloperami nt. otwierania naszych sklepów na parterach wieżowców, które dynamicznie powstają w polskich miastach. Mamy jeszcze kilka innych pomysłów, o których w tej chwili powiedzieć jeszcze nie mogę - powiedział prezes.

- Mocno pracujemy nad dopracowaniem konceptu sklepu Intermarché do potrzeb galerii handlowych. Zdajemy sobie sprawę, że z jednym konceptem, który rozwijamy obecnie, nie podbijemy całego rynku - dodał.

Grupa pracuje też nad otwarciem konceptów Intermarche Express i wkrótce powinna rozpocząć testy dla tego rozwiązania.

- Innym rozwiązaniem, nad którym aktualnie pracujemy, to sklepy typu Intermarché Express, czyli placówki o powierzchni ok. 500 m2 . Takie sklepy mogłyby się pojawić w dużych miastach w otoczeniu osiedli. W tej chwili pracujemy nad budżetem dla tego rozwiązania. Wkrótce powinniśmy rozpocząć testy. Nie jest wykluczone, że pojawimy się z tym konceptem w Warszawie i innych dużych miastach - powiedział.

Zaznaczył też, że na razie grupa nie planuje wprowadzenia w Polsce w ciągu najbliższych dwóch lat dodatkowego znaku handlowego Muszkieterów.

- Temat rozwoju konceptu Vilamarché (model polega na grupowaniu w jednej lokalizacji trzech różnych placówek: supermarketu spożywczego - Intermarché, supermarketu typu "dom i ogród" - Bricomarché oraz narzędziowo-usługowego - Roady - red.). jest jak najbardziej aktualny w Portugalii. Nie zdecydowaliśmy się jeszcze, żeby coś takiego wprowadzić w Polsce - powiedział.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Atos 2013-06-26 16:03:36

    Krowa co duzo ryczy mało mleka daje

    jsk nsrazie w 2013 NYC nie otwarli

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11075

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane