Grupa Muszkieterów kończy rebranding sklepów Intermarche

Autor: portalspozywczy.pl 29 marca 2011 14:35

Grupa Muszkieterów kończy rebranding supermarketów Intermarché. Firma rozpoczęła proces w marcu ubiegłego roku kiedy ogłosiła, że supermarkety będą działały pod dwoma nowymi szyldami: Contact lub Intermarché Super.

Władze sieci zapowiadały wtedy również, że remodeling i rebranding wszystkich sklepów spożywczych sieci ma zostać przeprowadzony do końca 2012 roku.

- Tak naprawdę o pełnym sukcesie będziemy mogli mówić dopiero po minimum 3 do 6 miesiącach funkcjonowania sklepów w nowych szatach, kiedy to klient odkryje nową wartość - wyjaśnia Marek Feruga, prezes ITM Polska.

- Dodatkowo, aby wzmocnić rozpoznawalność Intermarche ruszyła ogromna kampania wizerunkowa, która zachęca klientów do odwiedzenia naszych sklepów. Te działania przynoszą efekty - już teraz widzimy pozytywny wpływ na nasze wyniki i wzrost udziałów w rynku. Jeśli chodzi o koszty to są one rozliczne indywidualne dla każdej placówki w zależności o rozmiaru prac - tłumaczy prezes ITM Polska.

Obecnie Grupa Muszkieterów ze 162 sklepami działającymi pod szyldem Intermarché i 76 Bricomarché jest pod względem obrotów największą grupą franczyzową w Polsce.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • kosmetyczka 2011-03-29 19:46:53

    stara baba w złym makijazu

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11011

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane