Grupa Muszkieterów: więcej sklepów przystacyjnych i szersza oferta usług dodatkowych

Autor: dlahandlu.pl/bestshopnet.pl 1 lutego 2011 12:01

Grupa Muszkieterów: więcej sklepów przystacyjnych i szersza oferta usług dodatkowych

Grupa Muszkieterów, która do tej pory budowała i otwierała stacje benzynowe wyłącznie na parkingach przy supermarketach Intermarché będzie również uruchamiać nowe stacje jako pojedyncze punkty w oddaleniu od swoich sklepów. Nowe obiekty mogą pojawiać się w pobliżu głównych ulic i punktów komunikacyjnych w obrębie miast, w których funkcjonują placówki Muszkieterów. W tym roku do użytku ma zostać oddanych 10 kolejnych obiektów.

Grupa Muszkieterów otworzyła w 2010 roku 7 stacji benzynowych przy supermarketach Intermarché stając się z liczbą 29 placówek wiceliderem wśród sieci wielkopowierzchniowych oraz liderem pod kątem tempa rozwoju.

Dodatkowo sieć Intermarché przy swoich stacjach uruchamiać będzie pełnowymiarowe sklepiki, w ofercie których poza podstawowymi artykułami znajdują się produkty marek własnych Intermarché. Obecnie przy stacjach Grupy Muszkieterów funkcjonuje 11 czynnych całą dobę sklepów o średniej powierzchni 50 mkw. Sklepiki na stacjach to był strzał w dziesiątkę - cieszą się ogromnym powodzeniem, a co najważniejsze, nie zaobserwowaliśmy zjawiska „kanibalizmu". Pomysł z modułowymi sklepami powstał w odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku. Badania i obserwacje jakie poczyniliśmy, jasno pokazały, że klient, który chce kupić gumę do żucia, papierosy albo inny produkt pierwszej potrzeby nie będzie chciał wejść do dużego supermarketu. Nie bez znaczenia pozostają również dni wolne od pracy. Nasze sklepy na stacjach pracują 24h. Należy również zaznaczyć, że ceny produktów są takie same ja w supermarkecie Intermarché, czyli niskie - mówi Aleksander Hołoga, odpowiedzialny za rozwój stacji benzynowych Intermarché.

Sprzedaż produktów spożywczych na stacjach benzynowych w ostatnim okresie rośnie szybciej niż w Polsce ogółem. - Wartość sprzedaży koszyka spożywczego w ciągu ostatnich 12 miesięcy wzrosła o 2,5 proc., podczas gdy w Polsce wzrost wyniósł 1,5 proc.- powiedział portalowi bestshopnet.pl Grzegorz Zacharski z Nielsen. Głównymi grupami produktowymi, które się sprzedaje są: alkohol, napoje niealkoholowe oraz słodycze i przekąski. 

Grupa Muszkieterów zapowiada też, że na stacjach pojawią się profesjonalne expressy do kawy oraz kąciki bistro. Kolejną nowością będzie centralna lista klientów, tak aby skrócić do minimum czas wystawiania faktur dla klientów. Pojawi się również karta flotowa. - Dobrze wypadł także test pierwszego w Polsce pylonu cenowego z telebimem, dlatego w tym roku pojawi się on na kolejnych naszych stacjach. Dodatkowo w związku ze zmianą logotypu Intermarché do końca roku będziemy chcieli ujednolicić wygląd wszystkich naszych stacji - podsumował Aleksander Hołoga.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10912

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane