Grupa Nokaut podpisała umowę na 2 mln zł

Autor: dlahandlu.pl 14 marca 2012 10:11

Grupa Nokaut rozpoczyna współpracę z portalem Gazeta.pl. To kolejna umowa partnerska Grupy, dzięki której znacząco zwiększy grono użytkowników Nokaut.pl. Umowa została zawarta na okres 2 lat, a jej szacunkowa wartość opiewa na 2 mln zł.

Aktualnie porównywarkę Nokaut.pl - współpracującą z ponad 3.700 sklepami i oferującą 12 mln produktów - odwiedza ponad 3 mln realnych użytkowników. W styczniu 2012 roku Nokaut.pl zajął - w rankingu przygotowanym przez serwis Wirtualnemedia.pl - pierwsze miejsce wśród polskich porównywarek cen, nieznacznie wyprzedzając Ceneo.pl.


Wojciech Czernecki, prezes Grupy Nokaut, mówi: Intensyfikujemy działania mające na celu wzrost ruchu w naszych serwisach oraz budowę świadomości marki Nokaut przy okazji modelu revenue sharing. Dlatego też aktywnie negocjujemy kolejne strategiczne umowy partnerskie, analogiczne do umowy z Wirtualną Polską czy portalem Gazeta.pl".


Priorytetowym celem Grupy Nokaut jest utworzenie platformy e-commerce all-in-one, na której użytkownik nie tylko porówna, ale też zrobi zakupy bez konieczności przechodzenia do sklepu. Internauci będą mogli przy okazji składania zamówienia utworzyć w Nokaut.pl konto, dzięki któremu zapłacą za kolejne zakupy.


Grupa Nokaut 14 marca 2012 roku zadebiutuje na rynku podstawowym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10763

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane