Grupa Otmuchów chce dopasować się do nowej polityki zakupowej dyskontów

Autor: dlahandlu.pl 20 lipca 2015 11:00

Grupa Otmuchów wprowadza nowy model sprzedażowy, który pozwoli obniżyć koszty prowadzenia działalności i lepiej dostosować się do nowej polityki zakupowej dyskontów. To część szeregu inicjatyw o charakterze oszczędnościowym, które pozwolą również obniżyć koszty w obszarze produkcji i administracji. Jednocześnie Grupa poszukuje nowych rynków zbytu nadal rozwijając współpracę z największym odbiorcą i zapowiada inwestycje rozwojowe.

Grupa Otmuchów po nieco słabszym pierwszym kwartale wprowadza rozwiązania oszczędnościowe i intensyfikuje prace nad wzrostem przychodów. Podjęte działania oszczędnościowe zakładają obniżkę kosztów w tym roku i w latach kolejnych. Spółka będzie szukała oszczędności m.in. poprzez obniżkę kosztów logistycznych oraz osobowych, przy czym w tym obszarze spółka nie planuje przeprowadzenia zwolnień grupowych. Elementem programu oszczędnościowego jest też proponowany rynkowi nowy model sprzedażowy. Największa spółka zależna Grupy Otmuchów tj. PWC ODRA oferując producentom niezależnym usługi agencyjne pośrednictwa sprzedaży staje się integratorem tego typu usług na rynku sprzedaży w kanale tradycyjnym. Działania w poszukiwaniu nowych klientów przyniosły ostatnio m.in. efekt w postaci nawiązania współpracy z producentem herbat firmą Teekanne. To druga w ostatnim okresie umowa tego typu po podpisanej w maju br. umowie z firmą Bomilla/Bałtyk. Zgodnie z postanowieniami umownymi za sprzedaż produktów marki „Teekanne” spółka zależna Grupy Otmuchów PWC Odra będzie pobierać prowizję ustaloną w ramach umowy. Umowa obowiązuje od lipca i będzie obowiązywać przez okres minimum dwóch lat. Dzięki tej współpracy Grupa Otmuchów zwiększy efektywność wykorzystania swoich zasobów logistycznych
i sprzedażowych.

Grupa podjęła też działania, które mają wpłynąć na wzrost przychodów w kolejnych okresach. Zwiększenie efektywności współpracy ma nastąpić poprzez wprowadzenie nowych kategorii produktowych, oraz nowych produktów, a także dostosowanie portfela
do określonego formatu sklepów tj. hipermarkety, dyskonty, convenience, C&C. Poza tym Grupa intensywnie rozwija współpracę z obecnymi partnerami handlowymi i aktywnie poszukuje nowych odbiorców oraz nowych rynków zbytu dla swoich produktów. Grupa jest zainteresowana rozwojem szczególnie w obszarze rynków eksportowych i współpracy b2b.

Otmuchów pracuje też nad rozwojem swoich produktów i nowymi obszarami, z których będzie mógł wypracowywać dodatkowe zyski. Przewidziane inwestycje rozwojowe będą obejmować modernizacje i zakup nowych linii technologicznych oraz wprowadzenie produktów, które z perspektywy zarządu mogą wyróżnić się na tle rynku i branży.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • boloks 2015-07-21 01:00:05

    Niby miało byc bez zwolnien, ale jednak na forum pracowników gowork.pl/opinie_czytaj,92066 ktos pisał, ze coś było.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11075

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane